رد دد ریدمپشن 2 دنیای بسیار زیبا و پرجزییاتی دارد و سازندگان برای اینکه این دنیا را زیبا‌تر به‌ تصویر بکشند، یک دوربین سینمایی در بازی تعبیه کرده‌اند که این حالت دید وسیعی از محیط به‌ شما می‌دهد و با تغییر دادن متوالی زاویه دوربین، یک حس سینمایی خاص به مخاطب ارائه می‌کند. با این حال مشکلی که شاید در این حالت وجود داشته باشد سخت بودن هدایت آرتور مورگان است که البته بازی برای این منظور هم تدابیری اندیشیده است. در صورتی که در حال پشت سر گذاشتن مرحله باشید و بازی مسیر خاصی برای‌تان تعیین کرده باشد یا در صورتی که خودتان یک نقطه را روی نقشه مشخص کرده باشید، می‌توانید صرفا با نگه داشتن کلید X در پلی‌ استیشن 4 یا A در ایکس‌ باکس وان، از حالت حرکت خودکار استفاده کنید و سپس از تماشای بازی در زاویه دوربین سینمایی لذت ببرید.


استفاده از کلید مخصوص برای باز کردن سریع نقشه

در اکثر لحظات رد دد ریدمپشن 2 مشغول گشت و گذار در دنیای بازی برای رسیدن به مقصدی خاص هستید که می‌تواند یک شهر، یک ماموریت یا حتی نقطه‌ای باشد که دوست دارید به آن برسید. در هر صورت بارها و بارها به استفاده از نقشه نیاز خواهید داشت و خب اگر کلید مستقیم برای استفاده از نقشه را بلد نباشید، باید بازی را متوقف کنید و سپس با انتخاب گزینه Map به نقشه دسترسی داشته باشید. با این حال لازم نیست همیشه چنین پروسه طولانی‌ای را طی کنید و کافی است کلید Start/Options را برای چند ثانیه نگه دارید تا مستقیما به نقشه بروید.


شخصی سازی HUD

همان‌طور که اشاره کردیم، رد دد ریدمپشن 2 گرافیک بسیار زیبایی دارد و البته گزینه‌هایی هم در اختیارتان قرار داده است تا به شکلی که ترجیح می‌دهید از این زیبایی لذت ببرید. برای مثال بازی زوایای دوربین مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد که از زاویه دوربین اول‌ شخص گرفته تا حالت سینمایی را شامل می‌شوند و می‌توانید با تغییر دادن آن‌ها بازی را به شکلی که دوست دارید و به نظرتان زیباتر است تجربه کنید. جدا از این، امکان شخصی‌‌سازی HUD بازی هم وجود دارد و می‌توانید مواردی مثل Mini Map یا سایر قسمت‌های HUD را به‌ دلخواه حذف کنید. این کار باعث می‌شود تا برای حرکت کردن در دنیای بازی کار سخت‌تری داشته باشید ولی در عین حال از نظر بصری تجربه‌ای نزدیک به واقعیت را در اختیارتان قرار می‌دهد. در مجموع این موارد بیش‌تر سلیقه‌ای هستند و باید خودتان آن‌ها را به شکلی تغییر بدهید که حس می‌کنید برای‌تان مناسب‌تر است.