red dead redemption 2 strange man

استرنج من یا مرد غریبه که مشخص نیست دقیقا کیه اولین حضورش در رد دد ۱ بوده و در این مقاله به مکالماتش با جان میپردازیم خیلی ها پرسیدن داستان این یارو چیه از کجا میشناسه و خیلی مرموزه اون در بدو ورود خودش در یه مرحله فرعی به جان سلام میکنه و ما متوجه میشیم اون جان رو میشناسه اما جان این شخص رو نمیشناسه‌ به دیالوگ های بین انها دقت کنید با در ادامه مطلب همراه باشید.


- سلام جان مارتسون
+ من میشناسمت 
- نمیدونم من که میشناسمت
+ من صورت هارو به ذهنم میسپارم
- جدی! صورت اون دختری که داچ با بی رحمی تمام کشتش چی اونو یادته؟ خوشگل بود نه؟
+ یادم نیست بهتره تو هم حماقت نکنی
- پس انتظار نداشته باش منو بشناسی
- ببین بهتره بازی در نیاری 
- من بازی در نمیارم تو چهره های مهم تر از من رو فراموش کردی من هم در تلاشم مفهوم رو بفهمم 
- رفیق وقتی فهمیدی میتونی به منم بگی

استرنج من مقاله دوم : این اخرین ملاقات و حضور استرنج من در رد دد ۱ میپردازیم در این قسمت شما بعد از کار هایی که مامور راس از شما میخواد به خونه برمیگردید و با استرنج من رو به رو میشید
- بنظرت زیبا نیست؟
+ تو اینجا چیکار میکنی
- دارم کار هام رو انجام میدم
+ که اینطور
- بهم بگو اسمت چیه
+ اممم یادم نمیاد شاید...
- اسم لعنتیت و جایی که منو ازش میشناسی بگو وگرنه کاری میکنم که مسعولیتشو گردن نمیگیرم
+ اما تو مسعولیتشو به گردن میگیری نه اینکار تو مسعولیت تمام کار هایی که انجام دادی رو به گردن میگیری میبینمت کابوی 
- لعنت بهت حرومزاده
+ اره خیلیا اینو بهم میگن

این دومین مکالمه جان مارتسون با استرنج من بود جالبه بدونید بعد از مرگ مارتسون دقیقا همونجایی دفن میشه که استرنج من داشته قدم میزده و کلی تئوری جدید رو میاره اما بلاخره استرنج من کیه؟

نگاهی به اخرین حضور استرنج من در رد دد ۱ : در اخرین حضور استرنج من به جان میگه تو خیلی ادم معروفی هستی همه تو رو از وقتی چند تا مکزیکی رو کشتی میشناسن من هم امیدوارم پسرم شبیه تو باشه میدونی چی جالبه تو یه ادم کشی و خیلی هارو کشتی اما عهد ازدواجت رو نشکستی من تحسینت میکنم جان مارتسون و قضاوتت نمیکنم و میذارم اون قضاوتت کنه (منطورش خدا بوده) استرنج من صحنه رو ترک میکنه ما دیگه اونو تو رد دد ۱ نخواهیم دید پارت بعدی مقاله رو تا ساعت بعدی میزارم که حضور استرنج من در رد دد ۲ برسی تئوری ها و لوکیشن کلبه اون هست اگه ویدیو کاملشو پیدا کردیم براتون میزاریم .

 

پارت چهارم مقاله استرنج من و لوکیشن کلبه اش در نزدیکی سنت دنیس دوستان این متن حاوی #اسپویل هست اگه بازیو تموم نکردید بهتره نخونید : در اینجا کلبه استرنج من رو میبینید در وسط یک مرداب و کلی تمساح جالبه بدونید زیر خونه هم یه تمساح مرده پیدا میشه وقتی وارد شید بستگی به میزان انرتون نقاشی های اتاقو میبینید اگه انر پایین باشید موجوداتی مثل کایوت و لاشخور اگر انر بالا باشید گوزن و پرندگان رنگی یه چیز جالب دیگه هم تو اتاق هست نقشه ارمادیلو که نوشته شده بهتون دو نسل فرصت دادم اما کار خودتونو کردین اگر به ایینه اتاق نگاه کنید استرنج من رو میبیند و اگر برگردید نیستش در ضمن در مراحل بازی اگر شما جیمی بروکز که شما رو تو ولنتاین شناسایی میکنه کشته باشید نوشته جینی مردی که برای خودش دردسر درست میکنه و بهتون یه خودنویس میده اگه کشته باشیدش نوشته مردی که حالا زنده نیست بنظرتون چه ربطی به استرنج من داره (اگر با جان به کلبه سر بزنید داستان متفاوته که بعدا میگیم)میخوایم پرونده استرنج من رو ببنیدم و کم کم مقاله رو تموم میکنیم بخش پنجم مقاله استرنج من :اگه در اخرای چپتر ۶ به کلبه استرنج من برید میبینید نقاشی رو به بوم در حال تکمیله و اینکه جان هم وقتی به کلبه استرنج من در رد دد ۱ میرفت در دفترچه یادداشتش مینویسه اینجا مکان عجیبیه یه جوری حس میکنم یکی داره همش نگاهم میکنه میخوایم یکم به ماجرای ارمادیلو بپردازیم ارمادیلو یک شهر مبتلا به بیماری که اکثر مردمش سوزونده میشن گویا شهر مبتلا به وبا شده شما توی فروشگاه داغون ارمادیلو عکس استرنج منو میبینید تو کلبه اش هم دیدید که گفته بود بهتون دو نسل فرصت دادم اما کار خودتونو کردید خب مشخص میشه مردم ارمادیلو بخاطر کاری که انجام دادن و ما نمیدونیم دارن مجازات میشن دیگه استرنج من حضور پیدا نمیکنه تو بازی اما چند تا تئوری میمونه و اینکه چرا عکس خودشو به فروشگاه ارمادیلو رسونده ایا استرنج من فرشته مرگ هست؟ اون همه جا ظاهر شده پس ممکنه باشه و زیاد دور از ذهن نیست

red dead redemption 2 strange man
تئوری مهم دیگه ای که هست فکر میکنیم استرنج من همون جوزیا ترلاونی هستش اون شعبده بازی که تو گنگ هست و به داچ کمک میکرد شباهت ظاهری این دو احتمال تئوری رو بالا میبره گلوله جان از استرنج من رد میشه پس ممکنه شعبده بازی جوزیا باشه در واقع جان با جوزیا رو به رو نشده پس طبیعیه اونو تو رد دد ۱ نمیشناسه اما ارتور و داچ.... نکته دوم تغییر ظاهر جوزیا هم خیلی مشکوکه اون در یه ماموریت تغییر میکنه و به طور کلی عوض میشه ممکنه اون تو جریان مرحله مرده باشه و به یه جور موجود ماورایی تبدیل میشه از همون نقطه همه اعضای گنگ میمیرن و گنگ از هم میپاچه حتی جوزیا عکسی که تو فروشگاه ارمادیلو بود رو میشناخت که این تئوری رو اصلی ترین تئوری استرنج من میکنهمیخوایم پرونده استرنج من رو ببنیدم و کم کم مقاله رو تموم میکنیم بخش پنجم مقاله استرنج من :اگه در اخرای چپتر ۶ به کلبه استرنج من برید میبینید نقاشی رو به بوم در حال تکمیله و اینکه جان هم وقتی به کلبه استرنج من در رد دد ۱ میرفت در دفترچه یادداشتش مینویسه اینجا مکان عجیبیه یه جوری حس میکنم یکی داره همش نگاهم میکنه میخوایم یکم به ماجرای ارمادیلو بپردازیم ارمادیلو یک شهر مبتلا به بیماری که اکثر مردمش سوزونده میشن گویا شهر مبتلا به وبا شده شما توی فروشگاه داغون ارمادیلو عکس استرنج منو میبینید تو کلبه اش هم دیدید که گفته بود بهتون دو نسل فرصت دادم اما کار خودتونو کردید خب مشخص میشه مردم ارمادیلو بخاطر کاری که انجام دادن و ما نمیدونیم دارن مجازات میشن دیگه استرنج من حضور پیدا نمیکنه تو بازی اما چند تا تئوری میمونه و اینکه چرا عکس خودشو به فروشگاه ارمادیلو رسونده ایا استرنج من فرشته مرگ هست؟ اون همه جا ظاهر شده پس ممکنه باشه و زیاد دور از ذهن نیست
 ئوری مهم دیگه ای که هست فکر میکنیم استرنج من همون جوزیا ترلاونی هستش اون شعبده بازی که تو گنگ هست و به داچ کمک میکرد شباهت ظاهری این دو احتمال تئوری رو بالا میبره گلوله جان از استرنج من رد میشه پس ممکنه شعبده بازی جوزیا باشه در واقع جان با جوزیا رو به رو نشده پس طبیعیه اونو تو رد دد ۱ نمیشناسه اما ارتور و داچ.... نکته دوم تغییر ظاهر جوزیا هم خیلی مشکوکه اون در یه ماموریت تغییر میکنه و به طور کلی عوض میشه ممکنه اون تو جریان مرحله مرده باشه و به یه جور موجود ماورایی تبدیل میشه از همون نقطه همه اعضای گنگ میمیرن و گنگ از هم میپاچه حتی جوزیا عکسی که تو فروشگاه ارمادیلو بود رو میشناخت که این تئوری رو اصلی ترین تئوری استرنج من میکنهدر اخر اینکه مهم ترین تئوری رو ما بیان کردیم استرنج من در واقع همون جوزیا ترلاونی هستش که بعد از مرگ به حالت دیگه ای دست پیدا میکنه اما یه ایستراگ جالب بین رد دد و جی تی ای هستش که نشون میده راکستار برای این استراگ چندین سال برنامه ریزی کرده در جی تی ای یه فیلم به اسم کاپولاوور هستش که کسی مفهومی ازش متوجه نشد فیلم داستان شخصی به نام انتونیو رو روایت میکنه که از یه نردبوم بالا میره تا به جایی بهتر برسه (جهنم و بهشت یا دنیای بعد از مرگ) این فیلم میگه ترلاونی در واقع بعد از مرگش به حالتی خداگونه به زمین برمیگیرده قطعا نمیشه گفت اینا همش مزخرفه و راکستار واسه یه ماموریت فرعی اینهمه حال نداره چون خیلی جالب هست که همشون هم خونی دارن هشتگ های زیر رو بزنید تا پوستر فیلمی که در جی تی ای نشون میده رو ببینید (هشتگ استرنج من در اخر پست) امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید بزودی ادمینای دیگه ویدیو استرنج من رو کامل میزارن ممنونم که دنبال کردید سرعتی هم قسمتای اخر رو گذاشتم