طرفداران بازی محبوب red dead redemption

آخرین اخبار بازی red dead-راهنمایی در بازی رد دد ردمپشن-کمک در بازی رد دد

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

New Legendary Bounty در بازی Red Dead Online

New Legendary Bounty در بازی 
مقامات جایزه ای را بر سر یکی از رد بن کلمپسون ، معروف به خرابکاری در مسیرهای قطار محلی و رهبر بدنام سرخ بن گانگ مشهور قرار داده اند. جسورانه و دلگیر ، کلمپسون خود را کمی شیرین و سلیقه برای لباس های خیاطی شده توسط خود را دوست دارد این موضوع  باعث می شود دستگیری وی برای دارندگان بانتی هانتر راحت کند. او و باند وی آخرین بار در حال بدست آوردن مسیرهای قطار در نیو آستین به دنبال دزدی بعدی خود بودند. اما از قبل هشدار داده شود: کلمپسون کلاهبردار شناخته شده است و برای کسانی که جرات نزدیک شدن را دارند مسلح و خطرناک قلمداد می کنند. 

در گذشته به ایتا دویل به عنوان معاونه قاچاقیچیان مشکوک شدن او تعهدنامه ای امضا کرد و شب ها را پیش بانوان کار میکرد. او پس از این ماجرا با نام دیگری شروع به کار کرد : خانم لا پرل ، او و زنان دلسرد از همان زمان دوباره خود را به عنوان راهزن و سرقت از قطارهایی که افراد خاص را جابه جا میکند که با نام  کارنوال شناخته میشد معرفی کردند

کورنوال از اینکه هدف این راهزن ها قرارگرفته بود خسته شده است و با انتشار شایعاتی درباره کالاهای با ارزش که از طریق خیابان دنیس با راه اهن از طریق راه اهن سفر می کند  طرحی را برای اسیر شدن دویل انجام داده است . البته این کالا ها جعلی است . کورنوال با ارزوی دور شدن خودش و شرکتش از کارهای کثیف نیاز به کمک شکارچیان  متخصص و با تجربه دارد.

دویل و باند او بسیار خطرناک به نظر می رسند اما باید خود را کنترل کنید هدف زنده ماندن است ، خصوصیات شناسایی او جای زخم در گونه راست او است که در مبارزه با چاقو بر صورت او نقش بسته است و اینکه لباس مردانه میپوشد . هرچند که برای پنهان کردن هویت خود صورت خود را پوشانده است

۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۴:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد امیدیان

دانلود زیرنویس فارسی فیلم 2019 Joker

در این مطلب قصد دارم که یه معرفی یک از برترین فیلم های سال 2019 یعنی فیلم جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) و بازیگری خیره کننده زیبا و فوق العاده واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در نقش جوکر و رابرت دنیرو (Robert De Niro) در نقش موری فرانکلین یک مجری برنامه آخر شب اشاره کرد و در آخر هم یکی از برترین سایت ها در زمینه دانلود زیرنویس فیلم و زیرنویس سریال  را به شما معرفی کنیم که در حرفه و زمینه کاری خود و دانلود زیرنویس بسیار حرفه ای و فعال است امیدوارم از این مقاله لذت ببرید.

 

2019 Joker

داستان فیلم 2019 Joker

داستان فیلم و وقایع آن در سال ۱۹۸۱ در شهر گاتهام رخ میدهد،داستان اصلی آن د رباره ی مردی به نام آرتور فلک با بازی واکین فینیکس است که به همراه مادر خود که پنی فلک نام دارد در شهر گاتهام زندگی می‌کند. آرتور برای امرار معاش و اداره زندگی خود به عنوان دلقک در مهمانی‌های مختلف کار میکند. گاتهام  که غرق در جرم و جنایت شده و بیشتر همه قشر فقیر جامعه را مورد فشار قرار داده است و با جرم و جنایت‌های سازمان‌یافته مواجه شده و فقر و بیکاری مردم شهر از جمله آرتور فلک را آزار می‌دهد. آرتور که به یک اختلال عصبی غیر ارادی عاطفی دچار است و در مواقعی که کنترل خود را از دست می‌دهد، به طرز غیر قابل کنترلی شروع به خندیدن میکند. آرتور که در وضعیت بدی هم از از نظر مالی و هم از نظر روحی به سر می‌برد، بعد از اتفاقاتی از جمله مورد حمله قرار گرفتن توسط خلافکاران و سارقان گاتهام، تصمیم می‌گیرد که روش زندگی خود را تغییر دهد که این اقدامات او به مرور باعث شورش مردم فقیر علیه ثروتمندان در گاتهام می‌شود.داستان فیلم در سال ۱۹۸۱ و شهر گاتهام سیتی رخ می‌دهد و داستان زندگی کمدین شکست‌خورده‌ای به نام آرتور فلک را دنبال می‌کند که بعد از تجربه‌های تلخ متعدد وارد دنیای جرم و جنایت شده و با لقب جوکر به شهر بازمی‌گردد. واکین فینیکس نقش جوکر را در این فیلم بازی کرده‌است؛ بدین ترتیب او بعد از سزار رومرو، جک نیکلسون، هیث لجر و جرد لتو پنجمین شخصی است که در یک اثر سینمایی این نقش را ایفا کرده‌است. رابرت دنیرو، زازی بیتز، فرانسیس کانروی و مارک مارون دیگر بازیگران فیلم هستند.

 دانلود زیرنویس فیلم 2019 Joker
دانلود زیرنویس فیلم 2019 Joker


خب حالا میرسیم به بحث دانلود زیرنویس برای دانلود زیرنویس فیلم 2019 Joker و دسترسی به آرشیو تمامی زیرنویس های فیلم های سینمایی و سریال های محبوب دنیا مطابق با تمامی کیفیت ها میتوانید به سایت دانلود زیرنویس فیلم و سریال یعنی سایت بلکس ساب  مراجعه کنید بعد از حواشی فیلتر شدن سایت های دانلود فیلم و مجوز گرفتن برخی از سایت ها باز هم امکان دسترسی بسیاری به فیلم و تمای سریال باز شده و بازار تماشای فیلم دوباره رونق گرفته است. در این سایت به صورت مجزا تمامی زیرنویس ها برای سریال و فیلم جداگانه تفکیک شده است و میتوانید فیلم و سریال مورد نظر خود را در قسمت جستوجو سرچ کنید و با توجه به کیفیت و انکودر مورد نظرتان زیرنویس فارسی فیلم و سریال مد نظر خود را دانلود کنید.در این بخش ها که هر روزه آپدیت میشوند و بعد از قرار گرفتن این فیلم ها و سریال زیرنویس شان در سریعترین زمان ممکن برای دانلود قرار داده میشود.

۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۲:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد امیدیان

جدیدترین و بهترین بهترین  DNS های موجود برای RDO

DNS برای بازی red dead online

سلام خدمت کاربران محترم وبلاگ رد دد چندتا DNS  ردیف و عالی بدون قطع شدن و دیس کانکت شدن بازی براتون گذاشتم برید و لذتش رو ببرید.

بهترین  DNS های موجود برای RDO


Primary :91.230.236.129
Secondary:0.0.0.0
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Primary:82.80.70.85
Secondary:0.0.0.0
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Primary:149.112.112.112
🔃
Secondary:9.9.9.9
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Primary:195.46.39.39
🔃
Secondary:195.46.39.40
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Primary:198.153.192.1
🔃
Secondary:198.153.194.1
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Primary:149.112.112.10
Secondary:9.9.9.10
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Primary :199.85.127.10   
Secondary 199.85.126.10 
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Primary:77.88.8.8
Secondary: 77.88.8.1
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Primary: 1.1.1.1 
Secondary: 1.0.0.1
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Primary: 8.8.8.8 
Secondary: 4.4.8.8
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Primary:91.239.100.100
Secondary: 0.0.0.0
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

۰۸ آبان ۹۸ ، ۱۶:۵۵ ۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد امیدیان