طرفداران بازی محبوب red dead redemption

آخرین اخبار بازی red dead-راهنمایی در بازی رد دد ردمپشن-کمک در بازی رد دد

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

چلنج های امروز 28 مرداد بازی ردد آنلاین

چلنج های امروز 28 مرداد
▬▬▬▬▬▬▬▬

 داخل posse versus یک بار بازی biggest fish رو انجام بدید


 ۵ بار گیاهه burdock roots بکنید ( کنار رودخونه و مرداب ها هست)


 ۵ بار مرغ اسکین کنید 


 5 بار گیاهی به اسم english maco بکنید (لوکیشنشو قبلا گذاشتم گیاهی با گل های زرد پایینه تامبل ویلد)


 یال یا دم اسبتون رو تغییر بدید


 ۵ نفر از npc هارو دشمن خودتون کنید و رو حالت dead eye بکشیدشون


 ۳ نفر رو داخل فری روم ایونت بکشید 
 

۲۸ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد امیدیان

صخره بزرگ علامت هایی مرموز حکاکی شده

اگر سفری به شمال منطقه Valentine داشته باشید، درست در قسمت جنوبی خط راه آهنِ مرز Ambarino و New Hanover، زیر صخره بزرگ علامت هایی مرموز حکاکی شده و به سادگی می تواند حس کارآگاهی شما را بیدار کند. برای حل این معما می بایست فرآیند طولانی و هوشمندانه ای را پی بگیرید,در همین حد کافی است که کلید حل پازل مورد بحث در غاری مخفی حوالی جاده Ambarino نهفته است.

۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد امیدیان

دیگ جادو در بازی Red Dead Redemtion 2

شاید بعضی ها بگویند این سکانس شاید کاملاً هم مرتبط با قضایای جادو و جنبل نباشد، اما شکی نیست که در نگاه اول یاد ساحره های پیر با بینی زشت و کلاه عجیبشان که معمولاً پای دیگ در حال درست کردن افسون یا معجونی هستند خواهیم افتاد. در نقاط شمالی منطقه Grizzlies East و تقریباً بالای حرف N از عبارت Ambarino در نقشه وجود دارد. اگر به داخل دیگ کمی بیشتر دقت کنید متوجه جوشانده شدن چند عدد چشم و سایر اعضای چندش آور خواهید بود؛ جالب است که می توانید از این افسون بنوشید تا از حال رفته و برای دقایقی به حالت خلصه سفر کنید!

۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۲۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد امیدیان

سفینه فضایى در بازی Red Dead Redemtion

ابتدا به کابین واقع در شمال شرقی Heartland Overflow در New Hanover سفر کرده تا با انبوهی از فرقه گرایان کشته شده مواجه شوید؛ یادداشت های روی میز رهبر آنها را مطالعه کرده و سپس نشانگر نقشه را کمی بالاتر از حرف M روی عبارت Mount Shann علامت بزنید. هنگامی که به قله برسید یادواره مذهبی خاصی ساخته شده از سنگ را می بینید؛ نوشته های روی آن را برای چند لحظه بخوانید یا چند دور پیرامون آن بدوید و پس از آن دوباره به کلبه نزدیک Heartland Overflow برگردید.

در آنجا کمپ بزنید و مطمئن شوید آرتور تمام شب را می خوابد؛ حالا وارد کابین شوید تا متوجه حلقه نورانی عجیبی متشکل از رنگ های سفید و سبز در بالای سقف شوید، سریعاً به بیرون کابین دویده و دوربین را به سمت آسمان بگیرید تا با موجودات فرازمینی غرب وحشی آشنا شوید

۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد امیدیان

پولدار شدن در رد دد انلاین

یکی از راه‌های موجود جهت کسب درآمد در بازی انجام ماموریت های اصلی است اما اگر به دنبال پول بیشتری هستید بهتر است برای مدتی این ماموریت‌ها را رها کرده و به انجام ماموریت های تصادفی (Random) بپردازید، شما فرصت کافی برای انجام ماموریت‌های خود را در آینده خواهید داشت. برای انجام ماموریت های تصادفی کافیست دکمه چپ D-Pad را فشار داده و بر روی گزینه Quick Join کلیک کنید و در پایان برای وارد شدن به این بخش بر روی گزینه Story Mission On-Call کلیک نمایید. با این کار شما در ماموریت های دیگر اشخاص شرکت خواهید کرد و به طور متوسط مبلغی بین ۲۰ تا ۵۰ دلار کسب خواهید کرد؛ در یکی از این ماموریت ها با نام  Kill Them, Each and Every One می توانید تا مبلغ ۲۵۰ دلار کسب نمایید.

۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد امیدیان

روبات در بازی Red dead redemtion 2

در جریان یکی از ماموریت های جانبی جذابی که طی آن روایت غریبه ای را دنبال می کنید به اسم A Bright Bouncing Boy، آرتور با رباتی زنگ زده و شکسته ملاقات می کند. مثل بسیاری از مواردی که در این مطلب خواهید دید، RDR2 ایده تداخل زمان و تکنولوژی با دنیای غرب را دستمایه شوخی کرده تا به جای مشاهده گاومیش های آمریکای شمالی در میان برف های کوهستان با رباتی اندروید مانند مواجه شویم. برای پیدا کردن این آدم آهنی مفلوک در مرحله نخست باید ماموریت یاد شده را با ملاقات سازندۀ ربات در حوالی جنوب غربی Saint Denis آغاز کنید. حداقل 24 ساعت (داخل بازی) بعد از اتمام بخش قایق اسباب بازی در نیمه های شب به آزمایشگاه مخترع در شمال Brandywine Drop سفر کنید و آزمایش الکتریکی Draig را هم انجام دهید.

پس از گذشت چند روز دوباره به همان محل رفته و چراغ حاضر در آزمایشگاه را برداشته و به شمال غربی ترین نقطه کوهشتان نزدیک Colter بروید تا بعد از چند قدم پیاده روی دشوار با ربات مورد نظر دیدار نمایید.

۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد امیدیان

پاگنده در بازی red dead redemption 2

اگرچه همچنان پاگندۀ افسانه ای نشان داده نمی شود، در یکی از غارهای دور افتاده شمال شرقی Grizzlies West می توانید با بیگ فوت برای دقایقی هم صحبت شوید. برای شروع این ایستر اگ ابتدا می بایست تا دریاچه کوچک Calumet Ravine در شمال Baccus Station سوارکاری کنید. در این محل مجموعه ای مرموز از پرنده های سیاه رنگ شما را تا اقامتگاه موجود خارق العاده مورد نظر هدایت می کنند. هنگامی که به غار می رسید، هیولای درمانده و تنها سفره دلش را باز کرده و از سبک زندگی اش و اینکه مردم می خواهند او را به قتل برسانند صحبت می کند.

۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد امیدیان

تلیسمن های بازی Red Dead redemption

بچه ها قراره تلیسمن هارو ازین به بعد بزارم  و چگونگی خریدشون رو بزارم. کلا در بازی شش عدد تلیسمن وجود داره که یکی از اونا کلا برای دارندگان نسخه special edition و ultimate edition هست و پنج تای دیگه برای همه قابل دسترسیه.

1_تلیسمن پنجه خرس

2_تلیسمن دندان تمساح

3_تلیسمن شاخ هورن یا گاومیش کوهان‌دار

4_تلیسمن دندان گراز

5_تلیسمن پنجه عقاب

6_تلیسمن چنگال کلاغ

برای بدست آوردن هر تلیسمن، باید وسایل مورد نیازشو فراهم کنید و در قسمت کرفت (craft) در فنس ،اون رو فعال کنید تا دیگه اون رو توی کمد لباسهاتون، پیدا کنید.


حالا بریم برا اولین قسمت از راهنمای درست کردن تلیسمن ها:

(1.تلیسمن پنجه خرس.)

چیز هایی که نیاز داریم:

Quartz chunk

یک مرحله فرعی به نام a taste of faith در نزدیک ولنتاین،که یک زن از شما می خواد سی تکه استخوان رو براش پیدا کنید و تصاویر و مکانش رو براش پست کنید. دو سه روز بعد از اینکه براش فرستادید یک آیتم به نام quartz chunk براتون پست میکنه. مکان این سی تکه استخوان رو قبل این پست گذاشتم 



Silver chain bracelet

این آیتم یک دستبند هست  در عکس دوم‌ این پست، مکان یجایی که میتونید این آیتم رو بدست بیارید رو مشخص کردم. بعد از اینکه اون زن و مرد رو کشتید، لوت کنید و در جیب زن این آیتم رو پیدا کنید.

Legendary bear claw

این آیتم از شکار و اسکین کردن خرس افسانه ای بدست میاد.

این تلیسمن باعث افزایش 10 درصدی سلامت بدن میشه.

۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد امیدیان